مشارکت انقلابی و کشیدن دندان طمع دشمن-راهبرد معاصر
دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403 بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟
حسین مظفر، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با راهبرد معاصر مطرح کرد؛

مشارکت انقلابی و کشیدن دندان طمع دشمن

حسین مظفر، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشکوه ملت در عرصه انتخابات اظهار داشت: در این دوره دشمنان بر طبل تفرقه و یاس کوبیدند و مردم را از پای صندوق های رای برحذر می داشتند و با لطایف الحیلی سعی می کردند پمپاژ ناامیدی پخش کنند. با این وجود مردم انقلابی با حضور پرشکوه خویش توانستند دندان طمع دشمنان را از منافع ملی ما بکندند و چشم دشمنان را کور کنند.
حسین مظفر؛ نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 23
کد خبر: ۹۲۵۴۲

مشارکت انقلابی و کشیدن دندان طمع دشمن

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین مظفر نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با راهبرد معاصر، درباره مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ما در دوره های مختلف انقلاب، 42 سال مقابله با استکبار و صبر و تحمل وفاداری خود را نسبت به انقلاب، نظام، شهیدان و رهبری نشان دادند و در هر دوره ای از انتخابات با وجود مشکلات بخاطر اسلام و انقلاب حضور داشتند و مشارکت یافتند و با حضور خود دندان طمع دشمنان را از منافع ملی ما کندند و چشم دشمنان را کور کردند و موجب اقتدار و سرافرازی نظام شدند.

 

وی ادامه داد: همیشه دشمنان و یاوه گویان در صدد تضعیف نظام بودند و تحلیل های غلطی می کنند. یکی از اشتباهات بزرگ این دشمنان و حماقت های آنها این است که مردم ما را نشناختند. مردم ما مشکل دار هستند. نارضایتی از عملکردها دارند اما آن جایی که پای استقلال و عزت و شرافت کشور پیش بیاید، آنجایی که ندای رهبر برسد لبیک می گویند و با تمام وجود حضور پیدا می کنند و تمام توطئه های دشمن را خنثی می کنند همچنین تمام تحلیل های غلط را از بین می برند. باید به این ملت افتخار کرد و این ملت همان ملتی است که امام فرمودند از ملت عصر رسول الله، از ملت عصر امیرالمومنین و از ملت عصر امام حسین نسبت به انقلاب و امامت مسلمین وفادارتر بودند و قابل تقدیر است البته مسئولیت مسئولین در این شرایط بحران ها سخت تر می شود. در این دوره آزمایش در برابر وفاداری مردم سخت تر می شود و آن پاسخ مناسب به مردم و حضور و مشارکت و وفاداری و خدمت به مردم و حل مشکلات مردم است.

 

مظفر اظهار با اشاره به وجود ویروس کرونا ولی باز شاهد افزایش مشارکت بودیم تصریح کرد: این دوره علاوه بر این که دشمنان بر طبل تفرقه و یاس می کوبیدند و مردم را از پای صندوق های رای برحذر می داشتند با لطایف الحیلی سعی می کردند پمپاژ ناامیدی پخش کنند. مسئله شرایط کرونایی هم متفاوت بود و احساس می کنم اگر شرایط کرونایی نبود مشارکت از این بیشتر می شد و اقتدار نظام بیشتر رقم می خورد و مردم روسفیدتر می شدند و لذا این حادثه یک رویداد شگفت انگیزی در انقلاب اسلامی است.

 

این نماینده پیشین مجلس درباره گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بخشی از گام دوم تشکیل دولت اسلامی است. انقلاب اسلامی را تشکیل دادیم، جمهوری اسلامی را تشکیل دادیم اما تشکیل دولت اسلامی یکی از ارکان دیگر دستیابی به تمدن اسلامی است که بعد از آن مسئله تشکیل کشور اسلامی است. با حضور دولت اصولگرا، ولایتمدار، معتقد به ارزش ها گام محکم برای دستیابی به دولت اسلامی پایه ریزی شده که مقدمه ای برای کشور اسلامی و ملت اسلامی و تمدن سازی اسلامی خواهد بود.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده