نه تاریخی ایرانیان به دشمنان انقلاب-راهبرد معاصر
قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403 بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان
یادداشت اختصاصی «احمد دستمالچیان»، سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در لبنان؛

نه تاریخی ایرانیان به دشمنان انقلاب

تمام نظرسنجی‌های اخیر آمار مشارکت را بیش از ۴۵% پیش بینی نمی‌کردند، اما مردم نشان دادند با حضور پرشور خود آمارشکنی کرده‌اند و دشمن را از حضور خود ناامید ساختند. دشمن برای کاهش حضور در انتخابات تلاش بسیاری کرد، اما مردم باندای رهبر فرزانه خود صحنه را عوض کردند. بیخود نبود که امام راحل فرمودند: شما مردم از مردم صدر اسلام بهتر و بالاتر هستید.
احمد دستمالچیان؛ سفیر اسبق ایران در لبنان
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 19
کد خبر: ۹۲۲۷۵

نه تاریخی ایرانیان به دشمنان انقلاب

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ ملت غیور و قهرمان ایران باردیگر با حضور پرشور و بسیار معنی دار خود حماسه بزرگ دیگری را در حیات پربرکت انقلاب اسلامی آفریدند. ملتی که همواره نشان داده اند به ندای رهبرشان و ولی امر خود لبیک می گویند و شرایط حساس زمان را برای کشور درک کرده و با اشتیاق کامل از ولی امر خود حمایت به جا می آورند. الله اکبر از این مردم شجاع و صبور و مقاوم و با وفا، موضوعی که حیرت جهانیان را برای وفاداری ملت ایران به ولایت برانگیخته که این مردم را با چه معیار و ملاکی می توان مورد سنجش قرار داد؟! وان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم. همانا این مردم عزیز خدا و دین او را با جان و مال و شهادت در این راه بسیار مشقت آور در طول چهل و سال پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل توطئه ها و تحریم های مختلف دشمن، یاری کردند و او نیز متقابلا بنابر وعده تخلف ناپذیر خود آنان را همواره مورد عنایت و یاری خود قرار داده و هدیه یثبت اقدامکم را به آنان ارزانی داشته است.


خداوند متعال این مردم را چنان ثابت قدم کرد که بیش از چهل سال است نظام قلدر و ددمنش سلطه استکباری سعی در نابودی آنها و به زمین زدنشان دارد اما هرگز نتوانستند و نخواهد توانست کوچکترین غلطی درحق این مردم شریف وتحول آفرین انجام دهند.


تمام نظر سنجی ها در ایام اخیر آمار مشارکت در انتخابات را بیش از ۴۵% پیش بینی نمی کردند، اما مردم نشان دادند با حضور پرشور خود آمار شکنی کرده اند و دشمن را از حضور خود ناامید ساختند. دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات تلاش بسیاری کرد و هزینه های گزافی دارد و سعی کرد با تبلیغات فراوان مردم را از حضور در انتخابات و ایجاد هر گونه تغییر و تحولی ناامید و سرخورده کند تا آنان را از مشارکت برای تعیین سرنوشت خود بازدارد، اما مردم باندای رهبر حکیم و فرزانه خود آنچنان قوی و با نشاط به صحنه آمدند که دست اندر کاران انتخابات مجبور شدند تا ساعت۲ بامداد فرصت رای گیری را تمدید کنند وباز در اکثر شهرها و مراکز استان‌ها صف‌های طولانی برای مشارکت وجود داشت و مردم مشتاقانه خواستار رای دادن برای تعیین سرنوشت خود بودند.


براستی در این انقلاب اسلامی چه سر ورمز و راز کلمه اللهی وجود دارد که بعد از اندکی مانده به نیم قرن و علیرغم سختی های کمرشکن چنین با نشاط و پرشور در صحنه های تعیین کننده وحساس این چنین آگاهانه و مسئولانه حاضر می شوند؟


درود خدا براین مردم فهمیده وعزیز. بی چون و چرا باید در برابر عظمت این مردم سرتعظیم خم کرد و ادای احترام نمود، مردمی که تمام سختی ها را تحمل می کنند، تمام بدعهدی ها را به جان می خرند، تمام سوء تدبیری های مسئولان را تحمل می کنند و در سخت ترین شرایط معیشتی خود و خانواده را نجیبانه برای مقاومت وایستادگی آماده می نمایند، اما ازعهد وپیمان خود با امام راحل، شهدا ورهبری معظم انقلاب دست بر نمی دارند.


درود خدا بر این مردم غیور وفهیم؛ بیخود نبود که امام راحل فرمودند: شما مردم از مردم صدر اسلام بهتر و بالاتر هستید. قطعا امام درک بسیار عمیق و جامعی از مردم داشتند و جوهره ناب آنان را بخوبی میشناختند، کما اینکه رهبر عزیز و فرزانه انقلاب نیز برداشت مشابهی نسبت به این مردم دارند.


همین چندروز پیش در میان امواج سهمگین یاس و نومیدی که دشمن در نفخه شیطانی خود می دمید با صراحت و قاطعبت اعلام کردند که به کوری چشم دشمنان مشارکت حداکثری در این انتخابات رقم خواهد خورد و مردم امروز این پیش بینی رهبر عزیز را با حماسه آگاهانه خود محقق ساختند. دشمن به این نتیجه قطعی رسیده است که بعد از چهل سال بیش از این نباید با مردم فهیم و صبور و شجاع و پر استقامت ایران در افتد که اگر چنین کند بقیه منافع حیاتی او درغرب اسیا نیز به خطر خواهد افتاد و کل منطقه دراختیار محور مقاومت قرار خواهد گرفت.


این انتخابات طلایع فتح وپیروزی‌های بزرگی را نوید می دهد، همانطور که رهبری معظم به هنگام رای در پای صندوق فرمودند: این انتخابات خیرات و برکات زیادی برای مردم خواهد داشت و بدون شک و بنابر واقعیات میدانی چنین امری محقق خواهد شد.


ما در استانه تغییرات ژرف ژئوپلیتیکی در منطقه حساس خاورمیانه هستیم، امروزه محور مقاومت بعنوان یک معادله تعیین کننده و با دست برتر در گلوگاه‌های حساس این منطقه حضور میدانی دارد وما بدون شک شاهد تحقق پیروزی‌های بزرگتری در آینده ای نه چندان دور خواهیم بود. رژیم دد منش و غاصب صهیونیستی که بیش از پیش به ضعف و انحطاط وزبونی کشیده شده است باید در انتظار مرگ و نابودی خود باشد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده