مجید انصاری: عملیات وعدهٔ صادق، نمایش اقتدار و ارادهٔ ملت بود-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

مجید انصاری: عملیات وعدهٔ صادق، نمایش اقتدار و ارادهٔ ملت بود

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی، انتظار عمومی بود. عملیات وعدهٔ صادق، نمایش اقتدار و ارادهٔ ملت بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 21
کد خبر: ۲۳۷۱۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن تقدیر از عملیات تنبیهی وعده صادق، گفت: پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی، انتظار عمومی بود. عملیات وعدهٔ صادق، نمایش اقتدار و ارادهٔ ملت بود.


وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی ما باید از این فرصت ایجاد شده، با تمام ظرفیت، هوشمندی و سرعت در جهت توسعه روابط و همکاری‌ها با دیگر کشورهای جهان، بالاخص کشورهای منطقه بهره برداری کند، تا رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدان آن‌ نتوانند به وسیلهٔ رسانه‌های خود از ایران یک چهرهٔ ترسناک و وحشت‌آفرین در منطقه جا بیندازند.


عضو مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: همانطور که اعلام شده است، ما به دنبال ایجاد تنش و تشنج با هیچ کشوری نیستیم و پاسخ ما به اقدامات رژیم صهیونیستی، در چارچوب منشور ملل متحد و سازمان ملل، و دفاع مشروع از سرزمینمان بود. عملیات وعدهٔ صادق نشان داد که ایران، احساسی و هیجان‌زده تصمیم نگرفته و براساس موازین حقوقی و اخلاقی اقدام به پاسخگویی کرده است و بدنبال ماجراجویی نیست.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر ما به دنبال ماجراجویی و توسعه‌طلبی بودیم، نیروهای مسلح ما می‌توانستند مراکز جمعیتی و یا اقتصادی آن‌ها را هدف قرار دهند. در حالی که آن‌ها مرکز دیپلماتیک ما را مورد هدف مستقیم قرار دادند، ما مراکز نظامی را هدف قرار دادیم و از این طریق پیام خود را به دنیا مخابره کردیم.


معاون حقوقی و پارلمانی اسبق دولت تاکید کرد: ما این پیام را به جهانیان مخابره کردیم که هدف ما تنها مبارزه با تروریسم است؛ چه تروریسم دست ساختهٔ آمریکا مانند داعش و القاعده، و چه تروریسم دولتی که در رأس آن، رژیم تروریستی صهیونیستی قرار دارد و بارها علیه شهروندان، دانشمندان، مستشاران و نیروهای نظامی ما اقدام تروریستی کرده است.


وی با اشاره به این نکته که ما آمادهٔ هر گونه مشارکت و همکاری با کشورهای منطقه و جهان برای تأمین امنیت و مبارزه با تروریسم، به ویژه تروریسم دولتی و ایجاد فضای صلح و امنیت در سطح جهان هستیم، گفت: پیام روشنی ما به رژیم صهیونیستی این بود که ایران، در برابر تجاوزات آن‌ها دست بسته نیست، و متناسب با هر اقدام شرارت آمیزی، در دفاع از خود لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.


این عضو مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: ممکن است رژیم صهیونیستی با استفاده از این فضای ایجاد شده و از طریق سلطهٔ رسانه‌ای خود، پاسخ ایران و حملهٔ خود را به اصفهان برجسته کند تا جنایات، نسل‌کشی، وحشی‌گری خود را در غزه تحت‌الشعاع قرار دهد.


انصاری تصریح کرد: باید مراقب بود تا نگذاریم رژیم صهیونیستی چهرهٔ حق به جانب گرفته و بر جنایات کم سابقه و هولناک خود در فلسطین، سرپوش بگذارد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: به نظر می‌رسد که فضا و شرایط، بیش از پیش برای همراهی و همکاری‌های حقوقی و دیپلماتیک ایران و دیگر کشورها در دفاع از مردم غزه و قطع رابطهٔ این کشورها با رژیم کودک‌کش صهیونیستی فراهم شده است، و باید از آن استفاده کرد.


معاون حقوقی و پارلمانی اسبق دولت، در ادامه ضمن بیان اینکه عملیات تنبیهی وعده صادق، یک فضای وفاق ملی در داخل ایجاد کرده است، بیان کرد: باید از این فضای مثبتی در جهت افزایش همبستگی ملی استفاده کرد.


وی ادامه خاطرنشان کرد: ما شاهد همراهی، همفکری و همدلی شخصیت‌های شاخص و برجستهٔ کشور، احزاب و تشکل‌های سیاسی و همچنین نهادهای گوناگون با عملیات وعدهٔ صادق بودیم، که همین مسئله موجب نوعی وحدت و وفاق می‌شود.


انصاری تاکید کرد: استفاده از این فضا برای همدلی بیشتر ملت و دولت، نیازمند توجه ویژه از سمت دستگاه‌های گوناگون است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده