شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۸۳ نفر رسید-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۸۳ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از تداوم حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۳۱۰

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم صهیونیستی برای ۲۱۲ امین روز متوالی به جنگ و جنایات علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه ادامه می‌دهد.

 

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این لحظه ۳۴ هزار و ۶۸۳ نفر در این جنگ به شهادت رسیده و ۷۸ هزار و ۱۸ هم زخمی شدند.

 

بیش از ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و گروه‌های امدادی به دلیل کمبود امکانات و تداوم جنگ توانایی دسترسی به آنها را ندارند. بیش از ۷۲ درصد قربانیان این جنگ زن و کودک هستند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار