خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد

خانواده‌های اسرای صهیونیست در پیامی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان توافق با نیروهای مقاومت برای بازگرداندن این اسرا شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۳۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نامه‌ای خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: زمان آن رسیده بدون توجه به فشارهای سیاسی به وظایف خود عمل کنی.

 

در این نامه خطاب به نتانیاهو تصریح شده است: اگر این فرصت (توافق با نیروهای مقاومت فلسطین) را برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی نابود کنی تاریخ هرگز تو را نخواهد بخشید.

 

هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی شب گذشته برای چندمین بار تظاهرات گسترده برگزار کردند و خواستار دستیابی سریع به توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی شدند.

 

تظاهرات کنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و تحقق سریع توافق مبادله اسرا شدند.

 

رسانه صهیونیستی هاآرتص نیز شب گذشته گزارش داد: تظاهراتی در حمایت از توافق بازگرداندن اسرا در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر برگزار شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار