سیف‌الله‌پور: داور با پرسپولیسی‌ها مهربان بود-راهبرد معاصر

سیف‌الله‌پور: داور با پرسپولیسی‌ها مهربان بود

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران معتقد است برخورد موعود بنیادی‌فر با بازیکنان پرسپولیس مهربانانه بود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۹۶۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایزد سیف‌الله‌پور بعد از شکست 2 بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل پرسپولیس، در مورد اعتراض اعضای تیم نساجی به موعود بنیادی‌فر داور مسابقه اظهار داشت: از مأموران نیروی انتظامی تشکر و از بانوان هوادار نساجی عذرخواهی می‌کنم که نتوانستند به ورزشگاه بیایند. اشتباه کردن مقابل پرسپولیس تاوان دارد که این تاوان را دادیم. 

«بنیادی‌فر با پرسپولیسی‌ها کمی مهربان بود.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: داور برای تذکر دادن به بیرانوند، از محوطه جریمه ما دوید و 30 ثانیه تلف شد. صحبت ما روی اتفاقی بود که روی محمدرضا حسینی افتاد و باید بازی جوانمردانه رعایت می‌شد. داور می‌توانست بازی را متوقف کند که این کار را نکرد. چنین صحنه‌ای روی محمدرضا آزادی هم اتفاق افتاد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران با تمجید از عملکرد شاگردان ساکت الهامی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: ندیده بودیم تیمی بتواند پرسپولیس را در نیمه دوم این‌قدر تحت فشار قرار بدهد. به اشتباهات فردی خودمان باختیم. امتیازاتی در دیدارهای امشب جابه‌جا شد که کسی فکرش را نمی‌کرد. شش هفته است که روند بسیار خوبی داشتیم و فکر نمی‌کردیم در نیمه دوم گل بخوریم. 

سیف‌الله‌پور با بیان اینکه نساجی به تصمیمات کمیته داوران احترام می‌گذارد، گفت: موعود بنیادی‌فر شب گذشته (یکشنبه) از فینال جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به کشور بازگشت و می‌توانستند به او استراحت بدهند. باشگاه نساجی اعتقاد دارد باید کاری کند که کمیته داوران، کارش را در آرامش انجام بدهد. با این حال داور برای پرسپولیسی‌ها مهربانانه سوت زد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده