ترامپ به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار جریمه شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ترامپ به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار جریمه شد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار دیگر جریمه شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۹۵۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ ترامپ امروز دوشنبه بار دیگر به علت نافرمانی از دستور دادگاه برای عدم افشای جزئیات پرونده‌اش، یک هزار دلار دیگر جریمه شد.

هفته گذشته قاضی پرونده موسوم به «حق السکوت» که در مورد پرداخت پول از سوی ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی است، رئیس جمهور سابق را به جرم نافرمانی از دادگاه ۹ هزار دلار جریمه کرد.

این دومین جریمه از زمان آغاز محاکمه او در ماه گذشته است. قانون عدم افشا، ترامپ را از اظهارنظر‌های تحریک آمیز درباره اعضای هیئت منصفه، شاهدان و سایر افراد نزدیک به پرونده منع می‌کند. او هفته گذشته به این علت که ۹ بار چنین دستوری را نقض کرده بود، ۹ هزار دلار جریمه شد.

قاضی پرونده هشدار داد در صورتی که ترامپ به نقض حکم ممنوعیت رسانه‌ای در این پرونده ادامه دهد، او را زندانی خواهد کرد. قاضی پیشتر برای جلوگیری از ارعاب و انتقاد ترامپ علیه شاهدان و دیگر افراد دخیل در این پرونده، حکم ممنوعیت رسانه‌ای و اظهارنظر عمومی درباره این پرونده را برای ترامپ صادر کرده بود. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده