اجرای «گروه کُر» و «ارکستر زهی» فرهنگسرای بـهمن-راهبرد معاصر

اجرای «گروه کُر» و «ارکستر زهی» فرهنگسرای بـهمن

گروه کُر فرهنگسرای بهمن به رهبری علیرضا شریعتی و سرپرستی حامد لک و ارکستر «ساز‌های زهی» این فرهنگسرا به رهبری منصور صفائیان، قطعات موسیقایی حماسی و ملی را اجرا خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۴۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این کنسرت که از ساعت ۱۸ پنجشنبه- یازدهم آبان ماه در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود؛ گروه کُر با اجرای قطعات موسیقیایی حماسی و ملی به رهبری علیرضا شریعتی و نوازندگی پیانوی- پرنیان شهرآشوب- برای حاضران هنرنمایی می‌کند.

همچنین ارکستر «ساز‌های زهی» نوازندگان نوجوان و جوان به سرپرستی و رهبری منصور صفائیان برای نخستین بار، قطعات محلی و ملی را پس از اجرای گروه کُر به نمایش خواهند گذاشت.

واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن در ماه‌های گذشته با استعدادیابی هنرجویان نوجوان و جوان و راه‌اندازی ارکستر زهی به رهبری منصور صفائیان، در نظر دارد با انتخاب رپرتوار‌های متنوع برای ماه‌های آینده قطعات موسیقیایی را در قالب اجرای مشترک (گروه کُر و ارکستر زهی)، تنظیم و اجرا کند.

منصور صفائیان از جمله هنرمندانی است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نوازندگی ویولن به پایان رسانده است. این هنرمند طی سال‌های گذشته علاوه بر فعالیت‌های تخصصی خود در عرصه نوازندگی و تدریس موسیقی در مجموعه‌های مهم حوزه موسیقی کشور از جمله ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی، ارکسترسمفونیک سازمان صدا و سیما، ارکستر فیلارمونیک برج میلاد و ارکستر البرز به عنوان نوازنده حضور داشته است.

فرهنگسرای بهمن در میدان بهمن، خیابان شهید وفایی واقع شده است. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده