جمعیت پیشرفت و عدالت: مردم در روز ۲۲ بهمن پاسخ روشنی به دشمنان ایران بدهند-راهبرد معاصر

جمعیت پیشرفت و عدالت: مردم در روز ۲۲ بهمن پاسخ روشنی به دشمنان ایران بدهند

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: از مردم بصیر و همیشه در صحنه‌ ایران دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در راهپیمایی، 22 بهمن را مظهر اتحاد ملّی قرار داده و پاسخ روشنی به دشمنان ایران بدهند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 10
کد خبر: ۱۷۲۵۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی از مردم بصیر و همیشه در صحنه‌ ایران دعوت می‌کند با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، بیست‌ودوّم بهمن را مظهر اتحاد ملّی قرار داده و دِین خود را به انقلاب و شهیدان ادا نموده و پاسخ صریح و روشنی به دشمنان ایران بدهند.

 

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:‌

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

و‌اَنَّ هذا صِرطی مُستَقیمًا فَاتَّبِعوهُ و لاتَتَّبِعُوا السُّبُلَ فَتَفَرَّقَ بِکُم عَن سَبیلِهِ‌... (انعام ۱۵3)

پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 1357 حاصل اراده، همت و تبلور خواست یک ملّت برای خروج از زیر یوغ استکبار جهانی بود. روزی که به بیان رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) عصاره تمام اعیاد اسلامی و ایرانی است؛ چرا که این روز براى ملّت ما در حکم عید فطرى است که ملّت در آن از یک دوران روزه‌ سخت خارج شد.

 

دورانى که محرومیّت از تغذیه‌ معنوى و مادّى را بر ملّت ما تحمیل کرده بودند؛ بیست‌ و دوّم بهمن در حکم عید قربان است زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ملّت ما اسماعیل‌هاى خودش را قربانى کرد؛ بیست‌ و دوّم بهمن در حکم عید غدیر است، زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت‌-اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهى- براى ملّت ایران صورت عملى و تحقّق خارجى گرفت؛ در حکم نوروز واقعى براى ملّت ما است زیرا که حقیقتاً از دوران سخت و سیاه یک زمستان تلخ، ملّت ما خارج شد؛ عید واقعى است.

 

ایران اسلامی در حالی چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرد که در این‌سال‌ها دشمنان این آب و خاک از هیچ تلاشی برای صدمه زدن به آن کوتاهی ننموده و تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ستیز بسیج نمودند.

 

بیست‌ و دوّم بهمن‌ماه نماد و سنبل خاطرات انقلاب است؛ که در آن با انقلاب، امام و اسلام تجدید بیعت می‌کنیم.

 

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی از مردم بصیر و همیشه در صحنه‌ ایران دعوت می‌کند با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، بیست‌ و دوّم بهمن را مظهر اتحاد ملّی قرار داده و دین خود را به انقلاب و شهیدان ادا نموده و پاسخ صریح و روشنی به دشمنان ایران بدهند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده