روز سخت اوسمار در غرب تهران-راهبرد معاصر

روز سخت اوسمار در غرب تهران

هوادار حریف روز شنبه پرسپولیس در هفته‌های گذشته با مسعود شجاعی جهش چشمگیری داشته است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۴۰۰۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، هوادار که در جام حذفی تیم مس سونگون را حذف کرد، این هفته با ملوان در بندرانزلی به تساوی یک بر یک رسید و در هفته‌های گذشته توانسته تیم‌هایی چون صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان را هم شکست بدهد. کاملا مشخص است که از وقتی مسعود شجاعی سکان هدایت هوادار را بر عهده گرفته این تیم پیشرفت کرده و از منطقه سقوط هم دور شده است. نکته جالب اینجاست که هوادار از چند بازیکن سابق استقلال بهره می‌برد و اتفاقاً بهترین گلزنان این تیم هم استقلالی‌های سابق یعنی داریوش شجاعیان و امین قاسمی‌نژاد هستند.

 

شجاعیان بعد از حضور شجاعی در هوادار به مراتب بهتر کار کرده و توانسته در کل فصل ۶ گل برای تیمش به ثمر برساند اما آمار او در نیم فصل دوم کاملاً بهتر از نیم فصل اول است.به طور حتم بازیکنان استقلالی هوادار روز شنبه برای درخشش مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارند تا شاید بتوانند شانس خود را برای حضور مجدد در استقلال برای فصل آینده بالا ببرند. البته پرسپولیس هم روند مثبتی داشته و هفته گذشته توانست نساجی را در قائمشهر شکست بدهد.

 

تنها تساوی پرسپولیس در هفته‌های اخیر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی بود و این تیم در فروردین و اردیبهشت ماه بیشتر بازهای خود را با پیروزی تمام کرده است. البته شاگردان اوسمار ویرا در جام حذفی هم با ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باختند و حذف شدند./ خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار