یمن چند کشتی صهیونیستی را هدف قرار داد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

یمن چند کشتی صهیونیستی را هدف قرار داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای یمنی در عملیات‌های پیشرفته موشکی و پهپادی چند کشتی صهیونیستی را هدف قرار دادند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۴۰۰۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن 3 کشتی صهیونیستی خبر دادند.

 

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در عملیاتی مشترک دو کشتی اسرائیلی به نام‌های «ام اس سی دیگو» (MSC DEGO ) و «ام اس سی جینا» (MSC GINA) را در خلیج عدن مورد هدف قرار دادند.

 

طبق بیانیه نیروهای مسلح یمن، این عملیات با تعدادی موشک بالستیک و پهپادها انجام شد و به لطف خدا مستقیماً به هدف اصابت کرد.

 

یحیی سریع اعلام کرد که همچنین نیروی موشکی یمن در عملیاتی پیشرفته کشتی ام‌اس‌سی ویتوریا (MSC VITTORIA) را یک بار در اقیانوس هند و یک بار در دریای عرب مورد هدف قرار داد که مستقیما به هدف اصابت کرد.

 

یحیی سریع تاکید کرد که ما تحولات غزه را به دقت زیر نظر داریم و از تشدید عملیات‌های خود در مسیر حمایت از ملت مظلوم فلسطین دریغ نخواهیم کرد.

 

وی گفت که یمنی‌ها همچنان به جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند ادامه خواهند داد و این روند تا زمانی که تجاوزات علیه غزه متوقف شود و محاصره این منطقه رفع گردد ادامه خواهد داشت./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده