خطر تکرار قراردادهای سنگین در استقلال-راهبرد معاصر

خطر تکرار قراردادهای سنگین در استقلال

استقلال هنوز چوب قراردادهای سنگین سال گذشته را می‌خورد و حالا خطر تکرار این اتفاق در باشگاه محبوب ایران وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۴۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال هنوز چوب قراردادهای سنگین فصل گذشته را می‌خورد و بازیکنان این تیم می‌گویند ۵۰، ۶۰ درصد از پول پارسال را نگرفته‌ایم.

حالا هم شواهد و قرائن نشان می‌دهد که دوباره قراردادهای سنگینی بسته شود. شاید بگویید مگر قرارداد بازیکنان سپاهان، تراکتور و حتی پرسپولیس و فولاد بالا نیست اما مسئله اینجاست که در سپاهان هیچ‌کس نشنیده که یک بازیکن پولش را نگرفته باشد یا در تراکتور خبری از اعتصاب بازیکنان و مصاحبه‌های آنها علیه مدیریت بابت پول نیست. در استقلال و پرسپولیس (که هنوز معتقدیم دولتی‌اند) قراردادهای سنگین می‌تواند ویرانگر باشد. همین‌طوری هم قراردادهای فصل بعد باید نسبت به این فصل ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشته باشد و مثلاً قرارداد ۱۵ میلیاردی حدود ۲۱ میلیارد می‌شود.

حالا تصور کنید که مثل پارسال قراردادها به جای ۲۵ درصد ناگهان ۳۰۰ درصد اضافه شود و... یادمان باشد که فوتبال ایران به طور کلی ورشکسته است و در مورد واگذاری‌های اخیر هم باید صبر کنیم و آینده را ببینیم اما آنچه مسلم است تیمی مثل استقلال باید از اتفاقات پارسال درس بگیرد و بی‌دلیل قیمت بازیکنان معمولی را بالا نبرد./خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده