لیگ برتر انگلیس/لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام-راهبرد معاصر

لیگ برتر انگلیس/لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام

تیم لیورپول موفق شد تاتنهام را شکست دهد و شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی کم کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۳۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ در مهمترین دیدار هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

لیورپول در این بازی ۲ گل در نیمه نخست توسط محمد صلاخ و رابرتسون به ثمر رساند و هر دو گل در ابتدای نیمه دوم با ضربه‌های خاکپو و الیوت (با شوتی فوق العاده) به ثمر رسید تا چهار بر صفر پیش بیفتد. تاتنهام که برای باقی ماندن در رقابت با استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم اختیاج مبرم به ۳ امتیاز این مسابقه داشت، بعد از این ۴ گل به خودش آمد، اما فقط توانست ۲ گل را با ضربه‌های ریچارلیسون و سون هیونگ مین جبران کند و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

لیورپول که تقریبا شانسی برای قهرمانی ندارد، با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار دارد. تاتنهام، اما نتوانست از فرصت شکست امروز استون ویلا مقابل برایتون استفاده کند و با این شکست ۶۰ امتیازی و در رتبه پنجم ماند. تاتنهام با هفت امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا پشت سر این تیم قرار دارد و اگر استون ویلا در یکی از دو دیدار باقی مانده اش پیروز شود، آخرین سهمیه لیگ قهرمانان انگلیس را (بعد از منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول) خواهد گرفت./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار