مربی تیم فوتبال نساجی: حریف اصلی‌مان جدول لیگ است-راهبرد معاصر

مربی تیم فوتبال نساجی: حریف اصلی‌مان جدول لیگ است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما تازه به جدول لیگ اضافه شدیم و با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم با احترام به همه تیم‌هایی که مقابل‌شان هستیم، حریف‌ اصلی خودمان را جدول لیگ می‌دانیم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۳۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی صداقت عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران گفت: صحبت کردن در مورد شرایط فنی و انگیزه‌های روانی تیم پرسپولیس در رقابت حساس بالای جدول توضیح واضحات است. تیم ما هم تکلیفش معلوم بوده و است. فقط یک راه چاره داریم؛ این‌که مبارزه کنیم و امیدواریم فردا اتفاقات خوب را به سود تیم خودمان رقم بزنیم.

وی افزود: برای ما همه بازی‌ها دشوار بود. شرایط جدولی این را ایجاب می‌کرد که از زمان تحویل گرفتن تیم نساجی همه بازی‌ها برای‌ ما دشوار و حساس باشد. از روز نخست که آقای الهامی تیم را تحویل گرفت در اتاق کارش یک جدول ۱۴ تیمی را قرار داد که نساجی در آن جدول نبود.

مربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: ما تازه به این جدول اضافه شدیم و رقابت‌مان شروع شده که تیم را در این جدول نگه داریم. با احترام به تیم‌های مقابل حریف ما همیشه جدول بود و فردا هم شرایط برای ما مستثنی نیست.

صداقت تصریح کرد: نتایج کسب شده اخیر ما را به جدول برگرداند. اما رقابت‌ ما تا روز آخر در پایین جدول ادامه دارد. راهی جز این که خوب تمرین و مبارزه کنیم و با هوش و دقت مقابل حریفان قرار بگیریم نداریم. فردا هم به دنبال ایجاد بهترین شرایط در بازی هستیم.

وی درباره تغییر سرمربی پرسپولیس با بیان این‌که جای یحیی گل‌محمدی در لیگ خالی است، گفت: امیدوارم به زودی باز هم ایشان را در لیگ ببیینم. به نظرم در پرسپولیس تغییر کادر فنی رخ نداد. چون اوسمار هم عضو کادر فنی بود. به جز این‌که چند بازیکن جدید اضافه شده و شاید در کیفیت بازیکنان شرایط بهتری ایجاد شده باشد، خط سیر تیم پرسپولیس در همان شرایط گذشته‌شان باقی مانده و همچنان فوتبال مالکانه را ادامه می‌دهند. فکر نمی‌کنم تغییر آنچنانی از نظر تاکتیکی داشته باشند.

 

مربی فوتبال نساجی تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتخاب تیم داوری برای این مسابقه را بیانگر درک حساسیت بازی‌های پایان جدول توصیف کرد و افزود: همیشه به تیم داوری و تصمیمات‌شان احترام گذاشتیم. اما از کمیته داوران و افشاریان تشکر می‌کنیم که حساسیت‌های رقابت پایین جدول را درک کردند و خوشحالیم بنیادی‌فر که فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را چند روز پیش قضاوت کرد و یکی از مفاخر داوری فوتبال ایران است این دیدار را سوت می‌زند.

صداقت در پاسخ به اظهارات یکی از خبرنگاران درباره ممنوعیت حضور بانوان نساجی‌چی در ورزشگاه شهید وطنی برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس نیز اظهار کرد: به نمایندگی از الهامی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمم از بانوان هوادار تیم عذرخواهی می‌کنم. روزهایی داشتیم که هیچ کس در ورزشگاه نبود و بانوان روی سکوها حضور می‌یافتند و تیم را در تمرین تشویق می‌کردند. این تصمیم مدیریتی است و ما نقشی در این زمینه نداریم. امیدوارم در بازی‌های آتی باز هم از حمایت و حضور بانوان هوادار نساجی بهره‌مند شویم.

وی از همه هواداران نساجی خواست تا فردا با حضور پرشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تیم خود را یکصدا تا پایان بازی تشویق کنند و اظهار کرد: از هواداران خواهش می‌کنم فردا مثل همیشه کنار ما باشند. ما حتی بازی‌های خارج از خانه هم حمایت‌شان را داشتیم. فردا که یکی از روزهای سخت ما در لیگ است برگ برنده ما هواداران هستند. امیدواریم آن‌ها فردا پرشور در کنار خودمان ببینیم. 

نشست خبری اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به دلیل مسافت هتل محل اقامت این تیم با محل برگزاری نشست خبری برگزار نشد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از سری مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور فردا -دوشنبه- از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

قضاوت این مسابقه به موعود بنیادی‌فر سپرده شده و علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی او را در داوری مسابقه همراهی می‌کنند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار