رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۳۹۱۵۳

به گزارش راهبرد معاصر؛  محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.


وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، یادآور شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.


دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار