سخنان سخنگوی دولت درباره تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی+جزئیات-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

سخنان سخنگوی دولت درباره تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی+جزئیات

سخنگوی دولت با اعلام اینکه به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد، گفت: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۳۸۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛سخنگوی دولت با اعلام اینکه به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد گفت: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت .


وی افزود: یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.


بهادری جهرمی تاکید کرد: شش ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا می گذارد و قرار بود تا دولت برنامه آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان بندی شده به تصویب دولت رسید. سازوکار اجرای این برنامه و وظایف هر دستگاه مشخص شده است این برنامه جامع است و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

 


دولت ۱۵۰۰ همت برای جبران خسارت سیل سیستان اختصاص داد
وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات وزیران مقرر شد که فعلا میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد./ فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
هم وزارت و هم وزیر درتمامی شعار هایشان، بنام کار و رفاه اجتماعی اما در عمل به کام دولت ناکار آمد که نگاهش را همچنان به منابع و حق‌الناس متعلق به کارگران و بازنشستگان دوخته، دست زور مدارش را همچنان در جیب نحیف کارگر و بازنشسته فرو کرده و بدنبال مصادره حقوق آنان است و با بساطی که بپا کرده اند ، امروزه همه و همه کارگران و بازنشستگان ،حتی فرزندان و نوه و نتیجه ها نیز حتی با جزئیات نیک میدانند که مصوبه مزدی ۱۴۰۳ غیرقانونی و نامشروع و فاقد هرگونه وجاهت و توجیه قانونی است.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار