موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری

وزیر خارجه اردن درباره هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه به شدت هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 22
کد خبر: ۲۳۷۳۶۷

به گزارش راهبرد معاصر، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن به موضع گیری درباره غزه پرداخت.

 

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن خواستار فشار بر رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حمله به رفح در جنوب نوار غزه و کشتار جدید شد.

 

الصفدی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: برای جلوگیری از حمله اسرائیل به رفح همه باید فشار وارد کنند. چنین حمله‌ای به معنای کشتار دیگری خواهد بود.

 

وزیر خارجه اردن همچنین افزود: افراطی‌ها در اسرائیل خواهان منفجر کردن اوضاع در کرانه باختری هستند.

 

این درحالی است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

 

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار