تغییرات جدید اینستاگرام در راه است-راهبرد معاصر

تغییرات جدید اینستاگرام در راه است

اینستاگرام در حال کار روی دکمه «علاقه ندارم» برای بخش کاوش (Explore) است. همچنین راه‌اندازی چندین ویژگی جدید مانند قابلیت به تعویق انداختن پست‌های پیشنهادی، از جمله اقدامات است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 01
کد خبر: ۱۴۹۲۸۵

به گزارش راهبرد معاصر توسعه دهندگان اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی هستند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد چندین پست را به عنوان “علاقه‌مند نیستم” در بخش کاوشِ برنامه علامت گذاری کنند. اینستاگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران نه‌تنها می‌توانند چندین پست را به‌عنوان «غیرعلاقه‌مند» علامت‌گذاری کنند. بلکه پست‌های علامت‌گذاری شده‌بلافاصله‌پنهان می‌شوند و پلتفرم از نمایش محتوای مشابه در آینده‌خودداری می‌کند. اینستاگرام همچنین در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد پست های پیشنهادی را تا ۳۰ روز به تعویق بیندازند. کاربران همچنین می‌توانند روی نماد «X» در پست‌های پیشنهادی کلیک و آن‌ها را از جدول زمانی پنهان کنند.

علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد توسعه دهندگان روی توانایی فیلتر کردن پست‌ها با کلمات کلیدی، ایموجی‌ها، عبارات و هشتگ‌های خاص در عنوان کار می‌کنند. اگر به‌چیزهای خاصی علاقه مند نیستید یا فقط می خواهید برخی موضوعات در فید شما ظاهر شوند، مطمئناً این کار نتیجه‌بخش خواهد بود. به نقل از ایندین اکسپرس در آینده نزدیک، اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا میزان محتوای حساسی را که می‌خواهند در این پلتفرم ببینند، انتخاب کنند.

اینستاگرام می‌گوید برای درک بهتر علایق کاربران، پست‌هایی را اولویت بندی می‌کند که فکر می‌کند کاربر ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشد. اگر حسابی را در «مورد علاقه» خود اضافه کنید، این پلتفرم پست‌های بیشتری را از حساب مذکور نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند به فید اختصاصی موارد دلخواه دسترسی پیدا کنند که در آن پست‌های حساب‌هایی را که اضافه کرده‌اید به ترتیب زمانی مشاهده خواهید کرد.

دلایل این تصمیمات در اینستاگرام 

این اطلاعیه پس از آن منتشر شد که اینستاگرام به دلیل تمرکز فزاینده بر محتوای ویدیویی مانند Reels در پست‌های معمولی با انتقاداتی مواجه شد. حتی کایلی جنر از اینستاگرام به دلیل تلاش زیاد برای شبیه شدن به TikTok انتقاد کرد و سپس این شرکت تغییر رویکرد را اعلام کرد. موسری (مدیر ارشد اینستاگرام) گفت که این شرکت به تدریج «عکس‌ها و ویدیوهای تمام صفحه» را که در فیدهای کاربران ظاهر می‌شوند حذف خواهد کرد و همچنان در حال آزمایش‌های بیشتری است. اینستاگرام همچنین تعداد پست‌های توصیه‌شده در فید را کاهش می‌دهد، که اکثر آنها امروزه Reels جدید هستند./تجارت نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده