توهین خانواده‌های نظامیان کشته شده صهیونیست به نتانیاهو-راهبرد معاصر

توهین خانواده‌های نظامیان کشته شده صهیونیست به نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که امروز (دوشنبه) در گورستان محل دفن اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی حاضر شده بود، مورد توهین و فحاشی خانواده‌های این افراد قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۶۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای ابراز همبستگی و همدردی با خانواده‌هایی که فرزندان نظامی خود را در جنگ غزه از دست داده‌اند در گورستان نظامی «جبل هرتزل» در قدس اشغالی حاضر شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی حین آغاز سخنرانی خود در این منطقه مورد توهین خانواده‌های این نظامیان قرار گرفت و شماری از آنها حاضر به گوش دادن به صحبت‌های نتانیاهو نشدند و محل را ترک کردند.

بر پایه این گزارش، برخی دیگر، اما در محل ماندند و شعار‌هایی را علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سر دادند.

یکی از افراد مذکرو در این باره خطاب به نتانیاهو گفت: «زباله، تو فرزندم را از من گرفتی».

همچنین مادر «گای ایلوز» اسیر صهیونیست کشته شده در نوار غزه خطاب به نتانیاهو فریاد زد: پسر من قبری ندارد که به دیدارش بروم، او را به ما بازگردان.

نتانیاهو درحالی مورد فحاشی و توهین قرار گرفت که صبح امروز نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند خانواده‌های نظامیان کشته شده این رژیم به «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در گورستان نظامی در منطقه «اشدود» در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند.

براساس این گزارش، خانواده‌های نظامیان کشته شده با سردادن شعارهایی، بن گویر را «جنایتکار» خواندند.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی از جمله تندروترین اعضای کابینه رژیم صهیونیستی است که بر ادامه جنگ علیه غزه، با وجود درخواست‌های داخلی و خارجی برای توقف جنگ و اجرای توافق آتش بس تاکید دارد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده