قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۴/۲۰-راهبرد معاصر

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۴/۲۰

قیمت دلار بازار امروز تهران پایین آمد و به ۱۲,۹۰۰ (دوازده هزار و نهصد ) تومان رسید، طلا هم گران شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 11
کد خبر: ۱۶۰۳۶

به گزارش راهبرد معاصر ،  قیمت طلا امروز در حالی افزایش پیدا کرد که دلار افت قیمت را تجربه کرد. قیمت سکه بهار آزادی هم پایین آمد.

 

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۳۹۴ (یک هزار و سیصد و نود و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۱ جولای ۲۰۱۹ - با رشد ۲ درصدی به ۱,۴۲۲ (یک هزار و چهارصد و بیست و دو ) دلار رسید.


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۳۱,۳۰۰ (چهارصد و سی و یک هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۷ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۲۶ درصدی، از ۵۷۳,۵۰۰ (پانصد و هفتاد و سه هزار و پانصد ) تومان به ۵۷۵,۰۰۰ (پانصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۸۶۵,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و شصت و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ دلار در صرافی

امروز دلار خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، دلار که روز قبل تا ۱۲,۷۴۸ (دوازده هزار و هفتصد و چهل و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۱ جولای ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۱۲,۷۴۱ (دوازده هزار و هفتصد و چهل و یک ) تومان رسید.


آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۲,۹۰۰ (دوازده هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است.


قیمت یورو امروز

یورو امروز با کاهش ۰.۰۲ درصدی، از ۱۴,۶۵۰ (چهارده هزار و ششصد و پنجاه ) تومان به ۱۴,۶۴۷ (چهارده هزار و ششصد و چهل و هفت ) تومان رسید.


قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۲ درصدی، از ۱۶,۲۱۴ (شانزده هزار و دویست و چهارده ) تومان به ۱۶,۲۴۸ (شانزده هزار و دویست و چهل و هشت ) تومان رسید.


قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۵۲۷ (سه هزار و پانصد و بیست و هفت ) تومان، لاری گرجستان ۴,۵۲۱ (چهار هزار و پانصد و بیست و یک ) تومان، لیر ترکیه ۲,۲۸۰ (دو هزار و دویست و هشتاد ) تومان، دلار کانادا ۹,۹۳۲ (نه هزار و نهصد و سی و دو ) تومان، دلار استرالیا ۹,۰۴۶ (نه هزار و چهل و شش ) تومان، فرانک سوئیس ۱۳,۱۳۳ (سیزده هزار و یکصد و سی و سه ) تومان، منات آذربایجان ۷,۶۱۹ (هفت هزار و ششصد و نوزده ) تومان، روبل روسیه ۲۰۶ (دویست و شش ) تومان، بات تایلند ۴۲۴ (چهارصد و بیست و چهار ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۱۴۹ (سه هزار و یکصد و چهل و نه ) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی، امروز به ۴,۳۶۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۴ درصدی داشته است.


قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۵۳۰,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۱ درصدی داشته است.


آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی امروز بدون تغییر ۴,۵۳۰,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و سی هزار) تومان معامله شد.


آخرین نرخ نیم سکه

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۳۲۸,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و بیست و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه، امروز به ۱,۴۵۹,۰۰۰ (یک میلیون و چهارصد و پنجاه و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۸ درصدی داشته است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده