بیماری کرونا آیت الله شبیری زنجانی صحت دارد؟-راهبرد معاصر

بیماری کرونا آیت الله شبیری زنجانی صحت دارد؟

با ورود ویروس کرونا به کشور اخبار و شایعاتی در خصوصی مبتلا شدن چهره های مشهور و محبوبی منتشر شده است که در این میان شایعه بیماری کرونای آیت الله شبیری زنجانی نیز منتشر شده اشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 25
کد خبر: ۳۶۸۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی ورود ویروس کرونا به ایران و خاموش بودن علائم این ویروس آیت الله شبیری زنجانی احتیاط های لازم درباره کرونا را رعایت کردند که همین امر باعث انتشار شایعاتی مبنی بر بیماری کرونا آیت الله شبیری زنجانی در فضای مجازی شد. 

 

توضیحات حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا باباخانی درباره بیماری کرونا آیت الله شبیری زنجانی

 

بیماری کرونا آیت الله شبیری زنجانی صحت دارد؟

 

رییس دفتر آیت الله شبیری زنجانی، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.

 

 حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا باباخانی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفلوآنزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.

 

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند. آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند.


نوه آیت الله شبیری زنجانی درباره اخبار پخش‌شده در فضای مجازی مبنی بر قرنطینه این مرجع تقلید، گفت: ایشان قرنطینه نیستند و آزمایشات مرتبط با کرونا از وی انجام شده اما هنوز جواب نهایی اعلام نشده است.

 

بیماری کرونا آیت الله شبیری زنجانی صحت دارد؟

 

فوت مسئول دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی به دلیل کرونا

 

پس از انتشار خبرهایی مبنی بر قرنطینه آیت‌الله شبیری زنجانی در فضای مجازی، خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با نوه‌ی این مرجع تقلید گفت‌وگویی انجام داد که حجت ‌الاسلام والمسلمین مهدی شبیری در این زمینه اظهار کرد: حاج سید مجتبی فاضلی ـ مسوول دفتر و مسوول اجرایی و مالی آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی ـ دیروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، به دیار باقی شتافت.

 

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا آیت الله العظمی شبیری زنجانی هم در منزل به سر می‌برند؟ گفت: بله. ایشان از حدود سه شنبه هفته پیش تا کنون در منزل هستند و حتی برای اقامه نماز جماعت مغرب و عشا هم به حرم حضرت معصومه(س) نرفتند.

 

وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم از چهارشنبه بنا به خواست خود از خانه خارج نشده‌اند و از ایشان آزمایشات مربوط به ویروس کرونا گرفته شده اما هنوز جواب این آزمایشات نیامده است.

 

بیماری کرونا آیت الله شبیری زنجانی صحت دارد؟

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده