تاکید رئیس‌جمهور برای ایجاد مشوق‌های لازم و رفع موانع پیش‌روی فعالان حوزه فضای مجازی-راهبرد معاصر

تاکید رئیس‌جمهور برای ایجاد مشوق‌های لازم و رفع موانع پیش‌روی فعالان حوزه فضای مجازی

رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه‌ها و راهکارهای لازم را برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق‌های لازم و رفع موانع پیش‌روی فعالان حوزه فضای مجازی تدوین کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۴۱۳۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ صد ویکمین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی عصر شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با توجه به اهمیت سرمایه انسانی به عنوان مهمترین عنصر رشد و شکوفایی در حوزه فضای مجازی، گزارشی تفصیلی درباره ظرفیت‌های سرمایه انسانی در حوزه‌های آموزش و پژوهش، کسب و کارهای دیجیتال، فعالیت‌های اقتصادی و ایرانیان خارج از کشور ارائه کرد.

همچنین در ادامه این جلسه، رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش‌ها و نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای شورای‌عالی فضای مجازی، با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالان این حوزه به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، با همکاری سایر دستگاه‌ها و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در کشور برنامه‌ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق‌های لازم و رفع موانع پیش‌روی فعالان حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای‌عالی فضای مجازی ارائه کند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده