صفر تا صد بروکر آلپاری-راهبرد معاصر

صفر تا صد بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در سال 1998 در روسیه شروع به فعالیت کرده است و در طول بیش از 26 سال سابقه فعالیت همیشه جزو بروکرهایی بوده که در کشور ایران مورد توجه معامله گران فارکس بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۲۴۰۹۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  بروکر آلپاری در سال 1998 در روسیه شروع به فعالیت کرده است و در طول بیش از 26 سال سابقه فعالیت همیشه جزو بروکرهایی بوده که در کشور ایران مورد توجه معامله گران فارکس بوده است. مجوز بروکر آلپاری در سنت وینسنت و گرنادین‌ها ثبت شده‌ است و دارای مجوز فعالیت در کشورهای بلاروس، بلیز، موریس و روسیه است.

 

بروکر آلپاری در ابتدا رگوله اصلی خود را از سنت وینسنت و FCA انگلستان دریافت کرد، سپس توانست رگوله موهلی وFinacom  را دریافت کند. آلپاری یکی از قدیمی ترین کارگزاری‌ می باشد که امکان استفاده از سیستم پم را در اختیار معامله گران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید حتی با پرداخت 1 دلار در بروکر آلپاری حساب معاملاتی ایجاد کرده و ترید واقعی انجام دهید.

 

بهترین نقطه تاریخی بروکر آلپاری به سال های سالهای 2013-2014 بر می گردد. در این سال ها بروکر آلپاری، یک کارگزاری سرشناس جهانی بود که در بیشتر کشورها دفتر نمایندگی داشت. از سال 1988 تا 2014 همه چی عالی بود، ناگهان فرانک سویسی  در مقابل دلار در طی چند دقیقه 30 درصد کاهش پیدا کرد.

 

شعبه آلپاری انگلستان اعلام ورشکستگی کرد و پس از آن شعب آلپاری در آمریکا و نیوزلند نیز تعطیل شد.
نکته اول اینکه ورشکستگی بروکر آلپاری مربوط به شعبه انگلستان بود. شعبه آلپاری که با مشتریان ایرانی کار می‌کند، هیچ زمانی ورشکست نشد. 

 

نکته دوم اینکه، این موضوع فقط مختص آلپاری نبود و به دلیل اتفاق خاصی که در آن روز افتاد، بسیاری از بروکرها و حتی بانک‌های بزرگ آن زمان ضررهای سنگین کردن و برخی نیز مانند شعبه انگستان بروکر آلپاری اعلام ورشکستگی کردند.

 

بروکر آلپاری ❤️ صفر تا صد بروکر آلپاری

 

بروکر آلپاری یکی از معروف ترین بروکرهای است و یکی از به روز ترین بروکرهای بین معامله گران های فارکس در سراسر بازار می باشد که در نوآوری و ارائه خدمات به روز شده عام و خاص است.

 

بروکر آلپاری در کشور سنت وینسنت و گرندیس Saint Vincent & Grenadines ثبت و رگوله شده است و همچنین این شرکت در کشور بلیز Belize نیز ثبت و رگوله شده است.

 

حساب های معاملاتی در بروکر معتبر آلپاری به دو دسته معاملات شخصی Independent Trading و مدیریت مالی  Fund Management  تقسیم می شود.

 

در بروکر آلپاری تنوع نمادهای معاملاتی زیاد می باشد و به دارایی‌هایی چون جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، سهام، فلزات گرانبها، شاخص‌ها و … معامله گران فارکس دسترسی خواهند داشت.

 

مهم‌ترین خدمات بروکر آلپاری شامل معاملات در بازار فارکس، طلا و نقره، اندیس‌ها، معاملات با CFD و غیره می‌شود. مدیران ارشد این شرکت برای ورود به سایت، لینک بدون فیلتر برای تریدر ها بروکر آلپاری قرار داده اند.. همچنین، بروکر alpari به عنوان یکی از پیشروهای در بازارهای ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency) نیز شناخته می‌شود.

 

معاملات در فارکس می‌تواند به اینصورت باشد: فرض کنید شما انتظار دارید که نرخ EUR/USD بالا برود، به عبارت دیگر، ارز یورو ارزشش را نسبت به دلار آمریکا افزایش دهد. در این صورت، شما یک معامله “خرید” (یا همان “لنگه”) می‌گذارید و یک مقدار مشخصی از یورو را به قیمت کنونی خریداری می‌کنید. اگر نرخ یورو به نفع شما تغییر کند و ارز یورو ارزش بیشتری پیدا کند، شما سود می‌کنید. اما اگر نرخ یورو کاهش یابد، شما ضرر می‌کنید.

بازار معاملات ارز بسیار پویا است و معرفی معاملات آنلاین فارکس آن را جذاب کرده است. تریدر های فارکس بروکر آلپاری در حال حاضر مجهز به نرم افزار بسیار پیچیده ای هستند تا در عرض چند ثانیه از فرصت معاملاتی معامله کنند. این می‌تواند برای یک تریدر جدید در ابتدا کمی مشکل باشد.

 

همچنین در بروکر آلپاری آفرهای ویژه ای برای معامله گران فارکس قرارداده اند، که با آن می‌توانند معامله کرده و سود بیشتری در بازار فارکس کنند. درکل بروکر آلپاری را می‌توان یک انتخاب کاملاً مناسب برای معماله گران مبتدی و به ویژه معامله‌گران حرفه‌ای دانست که می‌خواهند سطح بالایی از سرمایه‌گذاری را در بازار فارکس انجام دهند.

 

رادیو بروکر آلپاری

در این مقاله به بررسی بروکر آلپاری از جمله رادیو آلپاری می پردازیم. آلپاری یک یک بروکر اهل روسیه است که خدمات به کاربران ایران می دهد. بروکر آلپاری 26 سال است که از روسیه شروع به فعالیت کرده و الان در نقاط بسیاری از دنیا دفتر دارد.

 

رادیو بروکر آلپاری یک پروژه تحت عنوان “رادیو معاملاتی” یا “Trading Radio” توسط بروکر آلپاری است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بازارهای مالی ارائه می‌شود. این پروژه به صورت یک ایستگاه رادیویی آنلاین فعالیت می‌کند و محتوای آن مرتبط با مسائل مالی، تجارت، معاملات و تحلیل‌های بازار مالی است.

 

رادیو بروکر آلپاری برنامه‌های روزانه و هفتگی دارد که تحلیل‌ها، نقدها، پیش‌بینی‌ها، مصاحبه‌ها با تجار حرفه‌ای و تخصصی و سایر مطالب مشابه را پوشش می‌دهد. این رادیو معمولاً به صورت زنده پخش می‌شود و معامله‌گران می‌توانند در طول پخش به بحث و تبادل نظر مشارکت کنند.

 

هدف اصلی از رادیو آلپاری افزایش آگاهی معامله‌گران و ارائه اطلاعات مفید و تحلیل‌های به‌روز برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر در معاملات مالی است. این ایستگاه رادیویی به عنوان یک منبع اطلاعاتی اضافی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بازارهای مالی عمل می‌کند.

 

اطلاعات بیشتر درباره رادیو بروکر آلپاری و محتوای آن را می‌توانید از وبسایت یا پلتفرم‌های دیگر بروکر alpari که ممکن است این برنامه را ارائه می‌دهند، دریافت کنید.

 

برنامه رادیویی تحلیل آلپاری، اولین بار در تاریخ 11 مارچ سال 2019 [دوشنبه 20 اسفند 1397] از طریق کانال تلگرام این کارگزاری، معرفی گردید. علاوه بر راه اندازی بخش پادکست آلپاری، وب سایت آموزشی “Persian academy” نیز در این تاریخ شروع به کار کرد.

 

اگر فرصت مطالعه مهمترین رویدادهای حوزه فارکس را ندارید، رادیو بروکر آلپاری (Radio)، بهترین جایگزین برای شنیدن اخبار تحلیلی روزانه خواهد بود.

 

رادیو آلپاری برنامه جالب و جدید در بروکر آلپاری! در کمتر بروکری رادیو داشته باشیم. بروکر آلپاری با ابتکاری نو و اخلاقانه برای کاربران کانال تلگرامی طراحی کردن بنام رادیو آلپاری که از چند بخش تشکیل شده است. در این کانال روزانه چند پست داخل کانال تلگرام بارگذاری میشه. در این کانال تلگرامی بروکر تجزیه و تحلیل جفت ارزها، شاخص ها، سهام و ارز دیجیتال بیت کوین می پردازد.


در این کانال تلگرامی رخدادهای اقتصادی و سیاسی در سراسر جهان را روزانه بیان می کند. در این کانال شاخص های اقتصادی با تایم های زمانی آنها بیان می شود.

 

رادیو بروکر آلپاری

 

نقاط قوت اصلی بروکر آلپاری

تنوع محصولات: بروکر آلپاری به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که در زمینه ارزها، سهام، شاخص‌ها و کالاها معامله کنند.

پلتفرم معاملاتی: این بروکر از پلتفرم‌های معاملاتی محبوبی مثل MetaTrader 4 و MetaTrader 5 استفاده می‌کند.

انواع حساب: بروکر آلپاری انواع حساب‌ها از جمله حساب‌های استاندارد، حساب‌های ECN (شبکه اجرای الکترونیکی) و حساب‌های PAMM (مدیریت مخارج و دارایی‌ها توسط سایر معامله‌گران) را ارائه می‌دهد.

 

انواع حساب معاملاتی بروکر آلپاری

بیشتر بروکر های فارکس در سایت تریدر اف ایکس از دو حساب استاندارد و ECN پشتیبانی میکنند. در زیر ویژگی تمام حساب های موجود در بروکر آلپاری را مشاهده می کنید.

 

۱. حساب نانو بروکر آلپاری : این همان حساب استاندارد است. اما با این تفاوت که بالانس حساب، سود، زیان، مارجین و … در آن به جای دلار به سنت حساب میشود؛ یعنی به ازای هر دلار ۱۰۰ سنت دریافت یا پرداخت می کنید.

 

از آنجایی که ریسک معاملات در این حساب آلپاری به یک صدم می‌ رسد، تریدر های تازه وارد با خیال راحت میتوانند از آن استفاده نمایند.
البته حساب نانو در بروکر آلپاری دیگر پشتیبانی نمی شود و از لیست این بروکر حذف شده است.

 

۲. حساب استاندارد بروکر آلپاری: به عنوان حساب پایه، هم برای تریدر اف ایکس های بازار فارکس و هم برای حرفه ای تر ها مناسب می باشد. با واریز حداقل 20 دلار، می توانید یک حساب استاندارد روی متاتریدر 4 در آلپاری افتتاح نمایید. اسپرد در این نوع حساب متوسط و بدون کمیسیون می باشد.

 

3 .حساب ECN بروکر آلپاری: این حساب برای کاربران با سابقه بالا مناسب می باشد. اسپرد در آن کمتر روی متاتریدر 5 به شدت کم می باشد.

 

معامله گر با افتتاح این حساب، مقدار کمی کمیسیون برای انجام معاملات تان پرداخت خواهید کرد. اگر یک تریدر کوتاه مدت یا اسکلپر هستید و مدت زمان زیادی از فعالیت تان در فارکس میگذرد، این نوع حساب را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

  1. حساب Pro ECN: این حساب در آلپاری معادل حساب ECN در بروکر های دیگر است. کمیسیونی که روی جفت ارز های اصلی در این حساب باید پرداخت کنید، ۳ تا ۵ دلار میباشد. پس اگر اسکلپر هستید و مشکلی با کمیسیون ندارید، حساب پرو ECN، انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

 

انواع حساب معاملاتی بروکر آلپاری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده