وزیر صمت: باید مردم را در بحث تولید به میدان بیاوریم-راهبرد معاصر

وزیر صمت: باید مردم را در بحث تولید به میدان بیاوریم

وزیر صمت با بیان اینکه جهش تولید در 2 مرحله کمی و کیفی است، اظهار کرد: باید به سمتی برویم که مردم را در بحث تولید به میدان بیاوریم تا در این امر مهم مشارکت حداکثری داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۵۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (دوشنبه، 23 اردیبهشت) در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و نقش اساتید در گام دوم حرکت جهادی و علمی دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: حکما و بزرگان، انسان را خلاصه کائنات معرفی کرده اند و انسان الهی را خلاصه همه آدمیان دانسته اند.


وی افزود: با چهار مورد انسان به کمال می‌رسد که شامل قول نیک، فعل نیک، اخلاق نیک و معرفت است.


وزیر صمت با بیان اینکه انسان آمده که به معرفت برسد، عنوان کرد: از دیدگاه استاد مطهری در انسان کامل تمامی ویژگی ها به یک اندازه رشد کرده است.


علی آبادی بیان کرد: مقصد دانشگاه امام حسین علیه السلام کمک به جمهوری اسلامی است.


وی ادامه داد: ماموریت های اولیه و ثانویه دانشگاه امام حسین باید در یک راستا باشد، امروز ما پاسدار حریم ولایت هستیم لذا باید درد و مطالبات مردم را بشنویم.


وزیر صمت خاطرنشان کرد: جهش تولیدی در 2 مرحله کمی و کیفی بوده که باید هر دو امر را در یک جهت پیش ببریم، شعار امسال تنها برای سال 1403 نبوده و باید به سمت حداکثر سازی مشارکت عامه مردم در بحث تولید پیش برویم.


علی آبادی اظهار کرد: باید به سمتی برویم که مردم را در بحث تولید به میدان بیاوریم تا در این امر مهم مشارکت حداکثری داشته باشند.


وزیر صمت در پایان گفت: دشمن با تمام قوا به میدان آماده است و مطلقا فکر نکنید که جنگ تمام شده زیرا ما نزدیک قله ایم و باید تمام ظرفیت های خود را بسیج کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده