سردار حسنی آهنگر: عملیات «وعده صادق» بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست-راهبرد معاصر

سردار حسنی آهنگر: عملیات «وعده صادق» بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) وعده صادق را بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست و گفت: این عملیات کلاس ایران را به سطح بین المللی رسانده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۵۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛  سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) امروز (دوشنبه، 23 اردیبهشت) در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و نقش اساتید در گام دوم حرکت جهادی و علمی دانشگاه ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی زمانی که بیانیه گام دوم را به ملت ارائه کردند در آن سبکی را ارائه کرده بودند که باید آن را ملاک قرار دهیم.


وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از گذشته، حال و آینده سخن گفته ‌شده و تاکید شده که در آینده چه اقداماتی را باید انجام دهیم. 


فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) اظهار کرد: ابعاد یک دانشگاه را رهبر انقلاب بیان کرده اند و ما طبق آن ابعاد، آینده دانشگاه را تبیین کرده ایم، اهداف ما آن است که دانشگاه و استحکامات آن را قوی کنیم تا بتواند در تمامی عرصه ها ثمربخش باشد. 


سردار حسنی آهنگر عنوان کرد: ما دنبال ایجاد و تحقق الگوی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی هستیم، اگر ما در جهان الگو می‌شویم باید مکاتب و الگوهای اصلی خود را داشته باشیم. 


وی ادامه داد: در نهایت به دنبال بازدید ریاست جمهوری از دانشگاه امام حسین(ع) ایشان پیامی را برای دانشگاه صادر کردند که روز گذشته به دستمان رسید. 


گفتنی است، پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این همایش توسط سردار حسنی آهنگر قرائت شد. 


سردار حسنی آهنگر تصریح کرد: باید در دانشگاه به مرحله بلوغ و مرجعیت برسیم و به گفته رهبر انقلاب اسلامی ما به قله نزدیک هستیم لذا دانشگاه برنامه های خود را با توجه به بیانات رهبری برنامه ریزی کرده است. 


فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) وعده صادق را بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست و گفت: این عملیات کلاس ایران را به سطح بین المللی رسانده است.


سردار حسنی آهنگر در پایان گفت: در وعده صادق تمامی غربی ها پای کار بودند اما دیدید که چطور در برابر قدرت جمهوری اسلامی شکست خوردند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده