مرگ یک اسیر دیگر/ خانواده‌های اسرای صهیونیست امشب تظاهرات می‌کنند-راهبرد معاصر

مرگ یک اسیر دیگر/ خانواده‌های اسرای صهیونیست امشب تظاهرات می‌کنند

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه، امروز (شنبه) اعلام کردند که در واکنش به بیانیه سخنگوی گردان‌های القسام مبنی بر جان باختن یک اسیر صهیونیست دیگر، تظاهرات خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۴۰۲۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به کابینه رژیم اشغالگر و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم اعلام کردند: باید برای دستیابی به توافق اقدام شود و هیچ زمانی برای از دست دادن نداریم.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نیز گزارش داد که پلیس این رژیم اعلام کرده است در آستانه تظاهرات امشب، خیابان‌های اصلی تل آویو را مسدود خواهد کرد.

این تحول پس از آن صورت می‌گیرد که «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام امروز شنبه از مرگ یکی دیگر از اسرای صهیونیست در نوار غزه خبر داد.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی تلگرامی اعلام کرد: ارتش رژیم اشغالگر بیش از یک ماه پیش مکان اسارت «نداو بوبلابیل» اسیر ۵۱ ساله اسرائیلی دارای تابعیت انگلیسی را همراه با اسیر «جودی فاینشتاین» بمباران کرد که بر اثر آن، وضعیت این اسیر رو به وخامت گذاشت. او به سبب عدم دریافت مراقبت‌های ویژه پزشکی بخاطر تخریب بیمارستان‌های نوار غزه و از کار افتادن آنها، کشته شد.

گردان‌های القسام ۱۸ اردیبهشت در بیانیه‌ای اعلام کرده بود فاینشتاین اسیر ۷۰ ساله صهیونیست پس از بمباران محل نگهداری او کشته شد.

پیش از این نیز شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزادی آن‌ها، جان خود را از دست داده بودند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده