حسین مرعشی و محسن هاشمی دبیرکل و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شدند-راهبرد معاصر
ضربه سنگین به گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق کشور + جزئیات سپاه پاسداران: شایعه ترور جانشین فرمانده نیروی قدس کذب محض است پزشکیان: روابط دوستانه با ارمنستان در حال توسعه است خطیب جمعه تهران: اسرائیل توان ایستادگی مقابل محور مقاومت را از دست داده | باید روابط خود را با یکدیگر اصلاح کنیم عیادت پزشکیان از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی در لبنان عیادت فاطمه مهاجرانی از سفیر ایران در لبنان موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۳ هزار محکوم تصاویر و جزئیات تازه از ریبوار کریمیان فرمانده ارشد کومله که شب گذشته به هلاکت رسید انهدام تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان عضو رهبری و فرمانده برجسته نظامی کومله به هلاکت رسید | ریبوار کریمیان کیست؟ + عکس سردار سلامی در نامه‌ای خطاب به سیدحسن نصرالله: به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود عیادت سرلشکر سلامی از مجروحان حمله تروریستی لبنان سرلشکر سلامی: ایران با هیچ ظالمی سر سازش ندارد پزشکیان: بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است رئیس مجلس خبرگان: فاجعه بزرگی که در لبنان رخ داد دل‌های همه را سوزاند

حسین مرعشی و محسن هاشمی دبیرکل و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شدند

«حسین مرعشی» و «محسن هاشمی» برای یک دوره دیگر به‌عنوان دبیرکل و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران انتخاب شدند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 30
کد خبر: ۲۱۶۱۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ نخستین جلسه شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران سازندگی ایران روز پنجشنبه نهم برگزار شد و در این نشست دبیرکل و هیأت رئیسه دوره جدید شورای مرکزی انتخاب شدند.

بر اساس انتخابات انجام شده و شمارش آرا، «محسن هاشمی» به‌عنوان رئیس، «فاطمه سعیدی» و «علی جمالی» به ترتیب به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس و «حامد منتظری» و «طیبه اصفهانی» نیز به عنوان منشی‌های اول و دوم هیأت رئیسه انتخاب شدند.

همچنین با رأی اکثریت مطلق آرا، «حسین مرعشی» برای یک دوره دیگر در مقام دبیرکل حزب ماند؛ پیش از او، غلامحسین کرباسچی ۲۳ سال دبیرکلی این حزب را عهده‌دار بود که در جریان تغییر راهبرد تشکل مذکور در آبان ۱۴۰۰ جای خود را به مرعشی داد.

پنجمین کنگره کارگزاران سازندگی ایران چندی پیش با حضور ۴۸۲ عضو حزب در تهران برگزار و طبق اساسنامه ۱۸ کرسی از ۳۵ کرسی شورای مرکزی این تشکل مشخص شده بودند. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار