استقبال بمی‌ها از رئیسی + عکس-راهبرد معاصر

استقبال بمی‌ها از رئیسی + عکس

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به منظور افتتاح طرح پروژه ملی انتقال آب سد نساء به شهر‌های بم و بروات به شهرستان بم وارد شد و مورد استقبال گرم مردم شرق استان گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 30
کد خبر: ۱۹۱۹۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز به منظور افتتاح طرح پروژه ملی انتقال آب سد نساء به شهر‌های بم و بروات به شهرستان بم وارد شد و مورد استقبال گرم مردم شرق استان گرفت و با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور فاز اول تصفیه‌خانه و آبرسانی به بم و بروات، تصفیه‌خانه سیرجان و ۱۵ پروژه برق رسانی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبرسانی بم و بروات از سد نسا بیش از ۱۰ سال نیمه کاره بوده و مردم شهر‌های شرقی استان به‌ویژه بم، دسترسی به این آب باکیفیت نداشتند که با حضور رئیس جمهور، پروژه آبرسانی به شهر‌های بم و بروات افتتاح شد؛ این پروژه شامل خط انتقال آب شرب به طول ۵۷ کیلومتر، ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۹۷۰ لیتر در ثانیه، دو مخزن ۱۰ هزار و ۵ هزار مترمکعبی و ۴۰ کیلومتر خط برق است که فاز اول این تصفیه‌خانه به ظرفیت ۲۵۰ لیتر در ثانیه از مجموع ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه افتتاح شد. / تسنیم

استقبال بمی‌ها از رئیسی + عکس

استقبال بمی‌ها از رئیسی + عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده