ثبت نام ایران خودرو و سایپا امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۲+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو-راهبرد معاصر

ثبت نام ایران خودرو و سایپا امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۲+ لینک و نحوه ثبت نام خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو

ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو و سایپا که از دیروز ۱۶ فرودین ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شده امروز نیز ادامه دارد. ثبت نام محصولات ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام می‌شود. لازم به ذکر است که طرح جدید ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو و سایپا که در اسفند ۱۴۰۱ اجرا شد به مدت سه روز از دیروز ۱۶ فرودین ۱۴۰۲ تمدید شده است. در ادامه این خبر لینک و نحوه ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو و سایپا و ... را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 06
کد خبر: ۱۷۸۶۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، ثبت نام خودرو های ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان که از طریق سامانه یکپارچه خودرو به نشانی https: esalecar.ir تا پایان فردا 18 فروردین 1402 ادامه دارد  لازم به ذکر است این ثبت نام خودرو برای متقاضیانی که در طرح فروش و ثبت نام خودرو های ایران خودرو و سایپا که در اسفند 1401 برگزار شد و حساب وکالتی نیز افتتاح کرده بودند جاماندند به مدت سه روز اجرا می شود و اینگونه  فرآیند ثبت نام در سامانه یکپارچه و ثبت سفارش خودرو برای برخی کاربران تمدید شد.

 

 ثبت نام خودرو های ایران خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه خودرو 18 فرودین 1402

ثبت نام خودرو های ایران خودرو و سایپا در سامانه فروش یکپارچه خودرو از دیروز آغاز شده است و امروز 18 فرودین نیز متقاضیان با مراجعه به سایت ثبت نام خودرو به نشانی https: esalecar.ir می توانند اقدام به ثبت نام خودرو نمایند. 

 

مهلت ثبت نام خودرو فروردین 1402

سامانه یکپارچه خودرو از امروز _چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ به مدت سه روز (تا ۱۸ فروردین) باز شده است.

 

نحوه ثبت نام خودرو های ایران خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه خودرو فروردین ۱۴۰۲

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای ثبت نام متقاضیانی که در فاصله زمانی ۲۰ تا ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کرده بودند، فعال شده است. و متقاضیان با مراجعه به سایت https: esalecar.ir  می توانند نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند.

 

بخشنامه سامانه یکپارچه خودرو برای ثبت نام خودرو در فروردین 1402

در این سه روز، فقط کاربران با شرایط زیر می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند:

۱- متقاضیانی که حساب خود را در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ به نفع سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان وکالتی کرده‌اند.

۲- مبلغ مسدود شده حساب ایشان ۱۰۰ میلیون تومان است.

نکته ۱- شماره حساب وکالتی و شماره موبایل باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد.

نکته ۲- همچنین زمان ثبت نام شما هیچ تأثیری در اولویت و حق تقدم شما ندارد.

 

آدرس سایت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.


طبق اعلام وزارت صمت، پایان بهار نوبت دوم عرضه خودروهای داخلی است و افراد می‌توانند با وکالتی کردن حساب خود به نام سازمان حمایت، نسبت به ثبت نام در طرح عرضه یکپارچه خودرو اقدام کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده